Elanın Uydusu Ece

Just another WordPress.com site

15 aylık Ela Zabeth ve 5 yıllık Coca

5 yıl önce bugün gelinliğimin içinde bir yaprak gibi titriyordum.
Kardeşim kapıda arabanın hazır olduğunu eğer istersem Paris’e kaçırabileceğini söyledi.
Kaçmadığıma şimdi çok memnunum.

Tanıdığım en komik ve zeki adamla evlendim.
Minyatürü bir de kızımız oldu.
Ela Zabeth Naz her yönüyle babasına benziyor. Babası gibi yatıyor, bacağını atıyor, ona benzeyeceğinin; kendini kral sanan bi adamın kızı olacağının da sinyallerini veriyor.
Şimdiden espri yapıyor, kalemi verecek gibi yapıp geri çekiyor.
Umarım zekası da benzemiştir benim yaptığım salaklıklar bini aştı.
İkisine karşı bendeki bu aşkla nasıl şükretmem 5 yıl önce kaçmadığıma, 9 yıl önce bir akşam maç izlemek yerine arkadaşlarını ekip benle gezmeye cıktıgına..:)

Haydi coca PAris’e gidelim..

——————–
TV’nin karşısında yaşadığımız tipik konuşmalar
Ben: Dedektif biraz önce ne buldu?
Coca: SÖyleyemem..
———–
Ben : aaaa bu adam daha önce de göründü demek ki elması alan buymuş.
Coca: Günaydın kaşif, 8 bölümdür bu söyleniyor..
————-
Ben: Şu arıya bir şey söyle..
Coca: ??
—-
Ben: O rus adam ne diyor?
Coca: Bilmiyorum. Altyazılar Rusça, okuyamıyorum.
————————————–
Ben : Bu adam kim?
Coca : Bilmiyorum ben de seninle birlikte seyrediyorum
————————-
Ben : Bİliyormusun hayatım çocuklar güçlerini göstermek için çığlık atarlarmış.
Coca: Süper.
—————–
Coca: Ela’nın saçını sen mi kesiyorsun?
Ben: Hayır
Coca: Ela’nın saçını annen mi kesiyor?
Ben: Bilmiyorum ama sanmıyorum. Pek kesilmişe de benzetemiyorum ben..
Coca: Bak Ela’nın saçını sen mi kesiyorsun?
Ben: Hayır canım alala. Söylerim kessem..

Coca: (Ela’ya) Kızım saçını annen mi kesti?
Ela – (bunu hiç beklemiyordum) Kafayı onaylar şekilde sallama öne
Coca : (emin olmak için) Kızım saçını baban mı kesti?
Ela – Hareket yok
Coca: Kızım saçını annen mi kesti?
Ela – Başını sallar (Al başına belayı)- Foyam ortaya çıktı. Bu kıza bi daha güvenilmez. Babasının ajanı olmuş bile.
——————————
Ben : Hayatım saatlerdir bilgisayarımda birşey var açamıyorum.
Coca: Bi sn. (Kalkıp gelir tek bir tuşa basar ve bilgisayar açılır).
Elektrikli aletlerin bu adama karşı bir zaafı var. Kimin bilgisayarı bozulsa bize getirir. Ha coca yapabilir zaten ama yapmasına gerek kalmaz çünkü elektrikli ve teknolojik her aleti bakarak çalışmaya ikna etme gücüne sahip. Bu bir super power. Gerçekten. Balıkları da öyle ikna ediyor, herkes dururken onun balık tutmasını da başka türlü açıklayamıyorum.
—————————————-
Coca: Canım şu Led teknolojisi harika birşey. Nasıl da ince , herseyi icine sıgdırmıslar.
Ben: Hayatım hayvan gibi LCD’yi alalı 5 ay oldu.
Coca: Ya su netbooklar harika. Bi tane alıcam sanırım.
Ben: Canım senin laptopun varya..
Coca: Ben ekmeğimi bu işden kazanıyorum ..

Coca: Sana iphone alalım
Ben : istemiyorum benim telefonum var..
Coca: O zaman bana alalım..
Ben: Senin telefonun iphoneun yaptıgı herseyi yapıyor.
Coca: Ama onu işletim sistemi uçar kaçar
Ben: O zaman bana iphone alalım..

Coca: Hiç dalmaya gidemiyorum
Ben: Her hafta sonu balık tutmaya gidiyorsun..
Coca: Hayır canım çok çalışıyorum da ondan.. Hobilerimin hiçbirini yapamıyorum.
Ben: Hangisini yapamıyorsun
Coca: Dalmaya gidemiyorum, kayağa gidemiyorum, fotoğraf çekemiyorum, maket yapamıyorum, maket uçak yapamıyorum, oyuncak yapamıyorum, bir atölyem olsa kessem biçsem yapamıyorum, uçmak da istiyorum aslında ama bak birtek ona arıza çıkarırsın, bu bonzailer de harika bunlardan da bir tane yetiştirsem, futbol da oynayamıyorum, alet çantama 90. aletimi de alamadım.. Bir karavanımız olsa kıyı kıyı dolaşsak. Aslında Ela’nın yatağını da ben yapabilirim. Şu botu da denemem lazım şimdi balık da batarız. Uff hiç zaman yok.
——————————–
Ela bugün 15 aylık oldu. Her dediğimize kendi diliyle laf yetiştirmeye başladı.. Henüz çok iyi anlamıyoruz ama bir fikrimiz var:)

Reklamlar

Ekim 9, 2009 - Posted by | 15.ay, coca, Diyaloglar, Ela

12 Yorum »

  1. Muhabbetiniz her daim sürsün :))

    Yorum tarafından banushka | Ekim 10, 2009 | Cevapla

  2. Okurken çok keyif aldım:) hep böyle keyifli hep böyle mutlu olmanız dileğiyle, sevgiler…

    Yorum tarafından turkuaz kıyılar | Ekim 10, 2009 | Cevapla

  3. Ay, bayıldım. Keyfiniz artarak sürsün. Yakındır, bu muhabbete Ela'da katılır:)

    Yorum tarafından Limonlu Turta | Ekim 10, 2009 | Cevapla

  4. 15 aylık Ela ve 5 yıllık coca ile daha nice mutlu senelere..

    Yorum tarafından MELİSANIN HATIRALARI | Ekim 10, 2009 | Cevapla

  5. Sizi eğlendirdiysem ne mutlu bana.. Allah herkese ağız tadıyla mutlu seneler versin arkadaslar.

    Yorum tarafından Eko Anne | Ekim 10, 2009 | Cevapla

  6. canım ne keyifli bir yazı olmuş:)) Allah birbirinize bağışlasın sizi, hep mutlu olun inşallah:))

    Yorum tarafından yeşim | Ekim 11, 2009 | Cevapla

  7. siz 50 seneyi de böyle eğlenerek tamamlarsınız, insan sizin yanınızda yaşlanmaz be, ailecek çok şeker muhabbetleriniz, öperim

    Yorum tarafından füsfüs | Ekim 11, 2009 | Cevapla

  8. Ailecek çok şekersiniz maşallah şu saç kesme muhabbetine bayıldım doğrusu. Çoçuktan al haberi denen şey bu herhalde

    Yorum tarafından meldi | Ekim 12, 2009 | Cevapla

  9. Sizlerle de muhabettimiz hep seker olsun..
    sizi ve bebelerinizi cok opuyorum..

    Yorum tarafından Eko Anne | Ekim 12, 2009 | Cevapla

  10. Yine çok güldüm Esra…ağız tadınız hiç bozulmasın canım:)

    Yorum tarafından ZeyNes | Ekim 12, 2009 | Cevapla

  11. Esra'cım yeni gördüm ve okudum yazını.İnanılmaz güldük Arda'yla.Diyaloglarınız çok keyifli.Her gününüz böyle neşeli, muhabbetleriniz eğlenceli geçer inşallah.

    Yorum tarafından durununannesi | Ekim 16, 2009 | Cevapla

  12. İş yerinde kahkaha ata ata bir hal oldum. Odadakiler bize de anlat dedi, anlatılmaz okumanız lazım dedim. Çok keyifli bir yazı olmuş. Hele “O zaman bana iphone alalım..” muhabbetiniz çok güzelmiş. 🙂 Hep böyle muhabbetli olun inşallah.

    Yorum tarafından Bahar | Ekim 20, 2010 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: