Elanın Uydusu Ece

Just another WordPress.com site

24. Hafta Detaylı Ultrason

Bugünlere ne zaman geldik bilmiyorum. Zaman gerçekten hızla akıyor. Evdeki bir çocukla hamilelik geçirmenin zor tarafları da var ama hiç düşünecek vaktin kalmıyor. Taşınma yoğunluğu ile de akşamları yatağa sümük gibi yapışıveriyorum.

Geçen hafta içinde Elondor’un detaylı ultrasonu vardı. Bu iş biraz stresli. Adam gözündeki katarakta kadar görüyormuş, o yüzden insan bir şey söylermi diye geriliyor. Çok şükür Elondor’un organ gelişimleri, kalp atışları, herşeyi normal görünüyor. 24. Haftada 600 gr kilosu ve 30 cm boyu ile normal boyutlarda bir bebek gelişimi gösteriyor. Ela gibi son haftalarda bir atak yapmazsa ve ben de normal zamanda doğum yaparsam 3.5 kg civarında olması bekleniyor. Ama ablası gibi son haftalarda boğazına düşer 4 kiloya çıkarsa bilemem. Herneyse bu haftadan sonra artık benim durumum yani aldığım kilo, şişkinliğim, demir problemim, şeker olup olmaması daha çok takip edilecek. Çok şükür o kadar dilime doladığım Ebru Şallı’dan pek bir farkım yok. 24. hafta itibariyle 2.5 kg aldım. Yani hala -0.5’deyim. Bugün açıklama yapmış 20. haftada 1 kilo aldım diye. Ben de onun haftasında 2 kilodaydım. Neyse tabii onun yaptığı sporu yapabilsem onun gibi olurdum ama siz gördünüzmü bilmiyorum bebek neresinde onu çok merak ediyorum. Acaba nispeten daha çok yer olan beynindemi taşıyor. Benim karnım pört diye dışarı çıktı. Bir de 5 aylık hamileyken yaptığı pilates hareketlerini annem bir görse benim pazara gitmeme laf etmez herhalde. Acaip birşey denk gelirseniz bi izleyin ya da internetten falan. Ben gerçekten bebeği o mu taşıyor başka bir anne mi tuttu ona taşıtıyor soru işaretleri taşıyorum. Neyse anlatılmaz izlenir.

Bir diğer problemim de (allah başka dert vermesin), Elondor’un kafasının mesanemin tam üstünde olması ve bana çok sağlam bir tuvalet problemi vermesi. Tuvalet olmayan yerlere artık gidemiyorum. Ya da sıvı alımımı azaltmak durumunda kalıyorum ki bu da yaz için problemli birşey. Onun dışında çok şükür bir problemim yok. Hatta oldukça enerjikim. Bugün hamile ve çocuklu olarak pazara gittiğime annem çok şaşırdı. Ama evdeki işin yanında (taşınma ve tüüüm angaryaları) pazar hiçbirşey.

Elondor bize ilk kez yüzünü de gösterdi. Göstermekle kalmadı ya bize “barış” işareti yaptı ya da “V” işareti ile ziyaretçimiz olacağını söylemeye çalıştı. Aşağıya arşivden aynı haftada Ela’nın ultrasonunu bulup koydum, ilginç bir şekilde benzediklerini düşünüyorum ama tabii çok saçmalıyorum sanırım.

Elondor’a hala isim koyamadık. Aslında nedeni babasının son haftalara kadar opsiyonlarını açık tutmak istemesi. Yoksa ben artık 2 isime indirdim babasının kararını bekliyorum. İsimler mi? Şimdilik sürpriz olsun.

Ela – 23. Haftada

Mayıs 30, 2010 Posted by | gebelik, gebeş esra | 3 Yorum